Raamatupidamise hind kujuneb vastavalt Teie ettevõtte dokumentide hulgale ja töömahule. Tavapäraselt lepime kokku mahupõhise kuutasu, kuid kliendi soovil võime arveldada ka fikseeritud kuutasu või tunnitasu alusel.
DOKUMENTIDE ARV KUUS (MÜÜGI- JA OSTUDOKUMENDID) | HIND |
0-10 dokumenti kuus | 60 € |
11-20 dokumenti kuus | 80€ |
21-30 dokumenti kuus | 100 € |
31-40 dokumenti kuus | 125 € |
41-60 dokumenti kuus | 150 € |
61-80 dokumenti kuus | 175 € |
81-100 dokumenti kuus | 200 € |
101-… dokumenti kuus | Kokkuleppel |
Hinnas sisaldub:
– Raamatupidamise sisseseadmine
– Ostu- ja müügiarvete kontroll ning sisestamine
– Pangatehingute sisestamine
– Põhivara amortisatsiooniarvestus
– Igakuiselt bilansi ja kasumiaruande koostamine (soovi korral)
– TSD, KMD ja VD deklaratsioonide koostamine ja esitamine
– Müügiarvete tegemise võimalus raamatupidamisprogrammis Merit Aktiva
– Dokumentide edastamise tarkvara Costpocket ühele kasutajale
Täiendavad teenused, mis ei sisaldu hinnas:
– Palgaarvestus 6 €/inimene
– Muud kokkuleppelised tööd 50 €/tund
– Nõustamine ja konsultatsioon 50 €/tund (lepingulistele klientidele tasuta!)
– Majandusaasta aruanne ühe kuu keskmine hind
Hindadele lisandub käibemaks